She's All That

..coz she thinks everything is belong to her

Happy Deepavali

I want to dedicate my wishes to my old sake friends since primary & secondary school , HAPPY DEEPAVALI to Yoganjali, Paveethra, Kavitha, Geethanjali Gausalia, Arshwin...emm i think thats all my indian friends. Umm actually there are a lot tapi sama ada aku tak perasan sebenarnya dia indian (sebab kadang-kadangkan ada yang macam indian tapi sambut Christmas jer. So im a bit confius) atau aku terlupa sebenarnya dia adalah sahabat aku dolu-dolu kala. Maap dipinta atas kesulitan yang berlaku. Anyway, sharp 12am tadi berdentum-dentum bunyi mercun. Awal-awal tu terkejut juga aku bukan sebab dia mercun, tapi dorang baling mercun tu dekat jer dengan tingkap rumah aku. Sape tak terkejut wey. Nasib baik aku tak ada sakit jantung tau kang tak pasal-pasal la deepavali korang jadi pokai sebab kena saman dengan aku. haha. Aku tau dulu masa aidilfitri pun aku main mercun, then korang macam nak revenge plak eh. Tak pe tak pe. Bolehhhhhh... Main laaaaaa.. haha.

Ok ok dah. Jom kita tido. Esok mahu kerja. Kerja sangat menimbun ok.

Kerja la kamu selagi boleh. Terima Kasih.

0 comments:

Myra Zailani

My photo
i hate to be hatters. i love to be a lover. i am insane. i love cupcakes.

Find me here:

      Popular Posts

      Followers

      Mari Mengira

      Freshment..

      E-Day Checklist



      1 . Engagement Date
      2 . Place
      3 . Catering + Menu
      4 . Canopi + kerusi + meja
      5 . Hantaran
      i . Chocolate
      ii . Pulut kuning
      iii . Puding
      iv . Sireh Junjung
      v . Fruits
      vi . Novelty Cake
      vii . Cookies [Famous Amos?]

      6 . Mini Pelamin
      7 . Make up
      8 . Ring
      9 . Photographer
      10 . Gifts
      11 . Dekorasi
      12 . Fresh Flower
      13 . Dulang hantaran
      14 . Bowl for chocolate
      15 . Baju Tunang

      Mortgage Calculator