She's All That

..coz she thinks everything is belong to her

Hari Raya lagi.

Hari hari hari raya. Semalam pergi beraya dengan kengkawan ijam. Hidup aku semalam dilimpahi dengan makanan terutamanya satay! Hidup satay yeay! haha. First spot kami semalam dekat rumah fadil dan becoming wife, Kajang. Lepas tu berarak beramai-ramai beraya kat rumah amir kat kampung baru then muna kat wangsa melawati, aina kat gombak, anne kat sungai buloh dan lasssst skali kat rumah su kat sg. buloh jugak. Ade la dalam 6 rumah jugak aku melawat semalam.

Thanks to u ols [walaupun aku tau dorang tak baca blog aku ni] sebab bagi aku makan dengan makanan yang enak-enak.. yummy! Minggu ni memang minggu makan ok. Ramai yang buat open house sampai kan jalan dekat kL dan selangor jems giler tak ingat punye la. Aku sampai tertido2 mase on the way pegi sg. buloh tu. Punye lah penat, penat makan la sebenanye. Pheww~

Thanks jugak dengan Mr.Right ku yang dah nak patah kaki bawak kereta manual dari pagi hingga lah ke malam. Bukan aku tak nak bawak tapi die yang tak bagi. Baik kan kan. hehe.

Gambar? Tak dapat nak upload sebab aku tak bawak camera dan ni bukan event aku. I am just a follower and eater. Photograher nye adalah kawan-kawan ijam :)

Sekian Terima Kasih.

0 comments:

Myra Zailani

My photo
i hate to be hatters. i love to be a lover. i am insane. i love cupcakes.

Find me here:

      Popular Posts

      Followers

      Mari Mengira

      Freshment..

      E-Day Checklist



      1 . Engagement Date
      2 . Place
      3 . Catering + Menu
      4 . Canopi + kerusi + meja
      5 . Hantaran
      i . Chocolate
      ii . Pulut kuning
      iii . Puding
      iv . Sireh Junjung
      v . Fruits
      vi . Novelty Cake
      vii . Cookies [Famous Amos?]

      6 . Mini Pelamin
      7 . Make up
      8 . Ring
      9 . Photographer
      10 . Gifts
      11 . Dekorasi
      12 . Fresh Flower
      13 . Dulang hantaran
      14 . Bowl for chocolate
      15 . Baju Tunang

      Mortgage Calculator