She's All That

..coz she thinks everything is belong to her

Working Hour

Hari ni aku start keje kat tempat baru.. Cimb located at Setiawangsa. Berakhir jugak kesah aku kat MBSB. Ingatkan aku keje sane smpai tua. hehe. Anyway, my first day at cimb..as what sales person do..going out to meet developers and lawyer of course. Dari Gombak ke Shah Alam.. Masa sampai dekat Shah Alam tu, aku tgk la jam...tak caye aku mase tu dah pukul 4.00pm ok. Cepatnya masa berlalu. Betullah orang cakap, kalau kita buat kerja..mesti masa cepat je berlalu. Cuba kalau tak buat kerja..rasa macam lambattt sangat jarum jam tu nak cecah kat nombor 5..i mean 5pm. Sekarang baru aku merasa sebagai Mortgage Advisor yang mengejar figure every month. Dulu-dulu kerja, semua orang asyik tolak-tolak kes. Banyak sangat case masukkan la katakan. Sekarang ni, berebut2. Instead of figure, kena lah jaga sales utk side income kan. ie commisen & milage claim kn. hehehe :)

Agak penat la hari ni. Kena tdo awal. So long.

Toodles!

0 comments:

Myra Zailani

My photo
i hate to be hatters. i love to be a lover. i am insane. i love cupcakes.

Find me here:

      Popular Posts

      Followers

      Mari Mengira

      Freshment..

      E-Day Checklist



      1 . Engagement Date
      2 . Place
      3 . Catering + Menu
      4 . Canopi + kerusi + meja
      5 . Hantaran
      i . Chocolate
      ii . Pulut kuning
      iii . Puding
      iv . Sireh Junjung
      v . Fruits
      vi . Novelty Cake
      vii . Cookies [Famous Amos?]

      6 . Mini Pelamin
      7 . Make up
      8 . Ring
      9 . Photographer
      10 . Gifts
      11 . Dekorasi
      12 . Fresh Flower
      13 . Dulang hantaran
      14 . Bowl for chocolate
      15 . Baju Tunang

      Mortgage Calculator