She's All That

..coz she thinks everything is belong to her

Ada apa dgn cinta

Ingat lagi tak cerita cinta indonesia ni. Aku baru teringat sekarang lepas ade sorg member FB aku post dance AADC pakai youtube.com. Aku ingat lagi cerita ni popular giler mase aku form 4-5 gitu lah. Masa tu dah la nak SPM, keluar pulak cerita best ni. Memang aku tak lepas tgk la kan. Aku dah tgk cite ni banyaaaak kali. Lebih dari 20kali kot. Siap hafal skrip lagi time tu. Punyelah sukee. Balik skola, lepas wat keje skola, sebelum tidur..aku mesti bukak VCD untuk tgk cite ni. Time tu kan Rangga rambut tebuan tu sangat popular. Tapi aku bukan suka Rangga, aku suke jalan cerita die yang sangat best. Sampaikan CD aku rosak, aku siap pinjam kat Dex CD lain...and sampai skrg aku tak pulang-pulang. Tah mane tah Cd tu aku dah campak. haha sorry Dex. Halal eh :))

Ni antara part dalam cite Ada Apa Dengan Cinta.. Cinta kejar Rangga kat Airport. Sedey seh, Rangga dah nak pergi sambung belajar kat overseas..Malaysia kot. hehe. Kiss cam nak tak nak je eh.

Eh, sape ade lagi CD ni.. Nak pinjammmmmm!!





dan beginning of the Love Story Ever! 




:)

2 comments:

s h e e d a July 21, 2010  

aku ada!tp xnk kasi ko pinjam sbb nnt ko wat harta.hahahaha

Miss Myra July 21, 2010  

aku tgh tgk online. huahuahua

Myra Zailani

My photo
i hate to be hatters. i love to be a lover. i am insane. i love cupcakes.

Find me here:

      Popular Posts

      Followers

      Mari Mengira

      Freshment..

      E-Day Checklist



      1 . Engagement Date
      2 . Place
      3 . Catering + Menu
      4 . Canopi + kerusi + meja
      5 . Hantaran
      i . Chocolate
      ii . Pulut kuning
      iii . Puding
      iv . Sireh Junjung
      v . Fruits
      vi . Novelty Cake
      vii . Cookies [Famous Amos?]

      6 . Mini Pelamin
      7 . Make up
      8 . Ring
      9 . Photographer
      10 . Gifts
      11 . Dekorasi
      12 . Fresh Flower
      13 . Dulang hantaran
      14 . Bowl for chocolate
      15 . Baju Tunang

      Mortgage Calculator