She's All That

..coz she thinks everything is belong to her

iPhone 4

Iphone 4? Omg! Omg! I want it..i want it. haha. Aku tahu dah macam terlambat jer kalau aku nak konon-konon jadi updated pasal iphone 4. Ade aku kesah ? huhu. Yang penting aku nak dapatkan juga before end of this month , or else , bulan depan pun ok . hehe . Yelah , aku bukan anak orang kaya raya pakai duit mak bapak beli handphone , aku beli pakai duit titik peluh aku sendiri sebab tu lambat nak beli . Aku ni ada komitmen lain untuk dibayar terutamanya ptptn tu , kang tak bayar ..tak baik pulak . Kan dah pinjam duit 'orang' , kena la bayar balik kan.

Kenapa aku nak tukar iphone 4 ? :)


  1. Aku suka main game terutamanya waktu kerja yang kadang-kadang sangat memerlukan entertainment , jadi iphone 4 sangat membantu menghilangkan kebuntuan aku .
  2. Aku boleh mendownload game sesuka suki hati aku. Wow! suka ok.
  3. Business phone aku , w850i sudah menjadi gila. Kejap-kejap mati , tengah cakap dengan customer mesti mati. Haih , bengang seh . 
  4. E71 yang menjadi kegilaan aku waktu ketika dulu sudah sedikit bengong . Music & Image dah tak blh view eh . Macam dah masuk virus jer aku rasa . So kena la bertukar!
  5. Aku rasa pakai iphone 4 ni adalah hebat! haha.

mari kita terjah apa yang bestnya iphone ni sampai digilai oleh siti amirah ?
  •  Bentuk yang smart.
  • Apple yang dah ada 3g. 
emmm..entah apa lagi tah . Aku pun tak tau kenapa aku suka. Yang aku tau , aku nak beli sebab nak main game dan download applications . Sekian Terima Kasih.

* i was thinking to get blackberry also . haish mira , so greedy!

0 comments:

Myra Zailani

My photo
i hate to be hatters. i love to be a lover. i am insane. i love cupcakes.

Find me here:

      Popular Posts

      Followers

      Mari Mengira

      Freshment..

      E-Day Checklist



      1 . Engagement Date
      2 . Place
      3 . Catering + Menu
      4 . Canopi + kerusi + meja
      5 . Hantaran
      i . Chocolate
      ii . Pulut kuning
      iii . Puding
      iv . Sireh Junjung
      v . Fruits
      vi . Novelty Cake
      vii . Cookies [Famous Amos?]

      6 . Mini Pelamin
      7 . Make up
      8 . Ring
      9 . Photographer
      10 . Gifts
      11 . Dekorasi
      12 . Fresh Flower
      13 . Dulang hantaran
      14 . Bowl for chocolate
      15 . Baju Tunang

      Mortgage Calculator