She's All That

..coz she thinks everything is belong to her

Budak Poyo

Hari ni aku bukan nak cerita pasal kerja mahupun kisah rumahtangga. Tapi nak mengumpat. Orang kata berdosa mengumpat orang tapi aku rase-rase la, aku tak salah kot sebab aku ngumpat pun dalam blog jer. Lagi pun aku tak mention nama. Kalau ada yang terasa tu, aku mintak ampun dan maap la awal-awal yer. Sape suruh korang terase. Aku tak ngate korang, aku ngate budak office aku. haha. Ok jom kita mula..

Selama aku kerja almost 3 bulan ni, tak ada masalah pun dengan orang sekeliling mahupun facilities yang tersedia ada. Kadang-kadang rasa tak puas hati tu ada la cuma aku buat ignore je sebab kalau nak ikutkan aje nanti sakit ati pulak kan. Ok part kerja untuk sebelum 3 bulan menghappykan sehingga la hari ni. Ade la budak ni baru jugak masuk..baru tak baru jugak la tapi aku tak penah lagi nampak dia. Since dia kat tempat aku rasenya macam hari-hari jer tersempak. Mula-mula tu masa sesi ice breaking la konon aku siap puji dia cute taw. Tapi sumpah aku cakap kalau lelaki tengok dia memang toleh dua kali kot. Kot la kan..aku buat andaian sendiri jer sebab aku ni mane la penah nak kate orang cute melainkan diri aku sendiri. haha.

So nak dijadikan cerita, tadi aku tersempak dengan dia. Sebenarnya dah banyak kali tersempat tapi kali ni obvious plak. Aku senyum dengan budak ni [senyum bukan sebab nak ngade aku ape, tapi sebab sebagai umat islam kan ada kate senyum tu sedekah.] saya tekan Caps Lock disini yer, SEDEKAH! Tapi nak tau cane die balas balik..senyum tapi macam senyum muke geli tengok sh*t.  Euu peliz.. Aku sh*t ke? haha bodoh gak eh. Aku tengok balik dalam cermin tak plak sh*t kat muka aku ni. Elok sempurna jer. Dah dia camtu, start la aku cari benda yang boleh mencacatkan dia. Haa dah jumpa, rupanya suara dia macam katak puru. Aduhai kak, kalau suara macam tu..senyum jangan la cam haram jugak. Aku ni senior dari ko kot. Respek la sket. Aku bukan nak suruh ko tabik angkat tangan bagai. Tak hingin pun. Cuma SENYUM aje..SENYUM and respect ok. Dah senyum tu biar lah ikhlas. Muka cun melecun kalau respek tak de..tak leh pakai bai!

Kesimpulannya di sini, tolong respect sket orang lain sebab orang lain pun perlukan respect dari anda. Bukannya senyum macam kambing k.

Kalau ko bace blog ni dek, terima kasih la banyak-banyak. Semoga ko sedor diri tu.

I smile because i have no idea what's goin on.

Blast!

0 comments:

Myra Zailani

My photo
i hate to be hatters. i love to be a lover. i am insane. i love cupcakes.

Find me here:

      Popular Posts

      Followers

      Mari Mengira

      Freshment..

      E-Day Checklist



      1 . Engagement Date
      2 . Place
      3 . Catering + Menu
      4 . Canopi + kerusi + meja
      5 . Hantaran
      i . Chocolate
      ii . Pulut kuning
      iii . Puding
      iv . Sireh Junjung
      v . Fruits
      vi . Novelty Cake
      vii . Cookies [Famous Amos?]

      6 . Mini Pelamin
      7 . Make up
      8 . Ring
      9 . Photographer
      10 . Gifts
      11 . Dekorasi
      12 . Fresh Flower
      13 . Dulang hantaran
      14 . Bowl for chocolate
      15 . Baju Tunang

      Mortgage Calculator