She's All That

..coz she thinks everything is belong to her

Shawl-maniac

Salam Ramadhan semua.

Sempena nak raya ni (cewah padahal lame lagi..) aku singgah la dekat blogshop2 untuk tengok-tengok shawl. Sekarang aku prefer to wear shawl kot instead of bawal. Sebabnye, tak payah gosok and lilit-lilit jer. Dulu aku banyak beli shawl, tapi sebab punya la pemalas nak lilit..aku jual semua shawl tu. Sekarang ni baru terhegeh-hegeh nak kumpul balik. Dan sepanjang pencarian aku kat blogshop-blogshop tu, sempat la jugak aku sambar 7 helai. haha. Aku sudah jadik SHAWL-maniac!! Antara blogshop yang aku singgah Fizza Closet, The Headscarft Controversy, Shawl Attic and many more. Cantik-cantik and affordable too. Ramai orang kata, lebih baik pergi Jalan Masjid India atau Jalan TAR untuk cari shawl lagi banyak design and boleh bargain selagi boleh. Tapi aku rase lebih baik la aku beli online jer sebab tak perlu berada dalam crowded yang boleh sebabkan aku rimas dan tak selesa. Nanti jadi pening kepala, last-last habuk pun tarak. Lagipun, duit minyak boleh save (kalau nak pergi jalan tar kena bergelut dalam traffic jam kan)..pastu tak payah susah-susah cari parking. kan senang :))

Picture courtesy to FIZZA CLOSET


Picture courtesy to THE HEADSCARF CONTROVERSY

Picture courtesy to SHAWL ATTIC

Shawl dah ada..baju raya pulak, weekend ni boleh ambil. Ape lagi eh yang belum siap...emm.. DUIT RAYA! Kena bagi duit raya seh. Jawabnya, gaji tahun ni kena spend untuk duit raya nak bagi kat cousin-cousin terdekat dan budak-budak yang datang rumah. Tu pun kalau aku rasa nak bagi la kan. Haa ada lagi, nak kena beli mercun and bunga api and pelita. Baru la meriah sikit raya kalau ade semua tu. Yer tak? hehe.

Okay la blog-reader, jom kita puasa esok. Jangan la terlebih ponteng, nanti susah nak ganti ==> macam aku. huhu.

Graceful and peaceful world!

0 comments:

Myra Zailani

My photo
i hate to be hatters. i love to be a lover. i am insane. i love cupcakes.

Find me here:

      Popular Posts

      Followers

      Mari Mengira

      Freshment..

      E-Day Checklist



      1 . Engagement Date
      2 . Place
      3 . Catering + Menu
      4 . Canopi + kerusi + meja
      5 . Hantaran
      i . Chocolate
      ii . Pulut kuning
      iii . Puding
      iv . Sireh Junjung
      v . Fruits
      vi . Novelty Cake
      vii . Cookies [Famous Amos?]

      6 . Mini Pelamin
      7 . Make up
      8 . Ring
      9 . Photographer
      10 . Gifts
      11 . Dekorasi
      12 . Fresh Flower
      13 . Dulang hantaran
      14 . Bowl for chocolate
      15 . Baju Tunang

      Mortgage Calculator