She's All That

..coz she thinks everything is belong to her

PKBM(L) in my heart.


PKBM (Laut) sentiasa di hati... (:
Wahai rakan-rakan se-batch laut dgn aku. Bilakah kita mau bersua muka? huhu. Actually da boring da tgk muke korang..windu nak berkawad n wat aktiviti n 'aktiviti' cam zaman sekolah dulu. Rindu plak dgn skolah..Aku selalu lalu depan gelanggang kite berkawad dulu..teringat kt korang-korang yang kena dgn aku n Chief Faiz. Aku suke la denda korang. Aku tau korang pun mesti suke kena denda dgn aku. Syok kan kan..Alaa..main-main je pun, tiada kaitan dengan yang hidup ataupun yang tiada lagi.. Umm..cita-cita nak jadi ahli TLDM belum kesampaian. Tah bile la boleh belayar lagi. Congrats to Farouk yang da belayar ke lautan. Jeles i taw..hehehe.
Aku teringat time kite wat dajal dulu ramai-ramai gi Sg. Congkak. Mentang-mentang menang kawad and dapat duit, kite gi enjoy sakan sampai sume kene kantoi. Thanks to member kite yang mengantoikan keadaan. Kalau dia tak kantoikan kite, takde la korang merase kena marah ngan en.budin.kena sound time perhimpunan.hahahah padan muke kite. Rakan-rakan & sahabat-sahabat, jom la kite gi camping lagi. Korang asyik ajak team laki je..aku pun nak join gak. Dulu mmg aku agak kesukaran nak join, tapi sekarang tidak lagi..huhu. I rather join korang sume dari gi dating..huhu sumpah tak tipu.
Terimalah organisasi PKBM(L) batch 1999 -kot
President : Chief Faiz Ajamik
Asst. : P.O. Siti Amirah Zailani
Secretary : Leading Faezah Zahri
Treasury : Leading Mohd Farouq
& Semua Laskar Muda..anda mmg muda.huhu.

::nanti aku upload gambar kite meronggeng bersama-sama ok.U will miss it guys!::

0 comments:

Myra Zailani

My photo
i hate to be hatters. i love to be a lover. i am insane. i love cupcakes.

Find me here:

      Popular Posts

      Followers

      Mari Mengira

      Freshment..

      E-Day Checklist



      1 . Engagement Date
      2 . Place
      3 . Catering + Menu
      4 . Canopi + kerusi + meja
      5 . Hantaran
      i . Chocolate
      ii . Pulut kuning
      iii . Puding
      iv . Sireh Junjung
      v . Fruits
      vi . Novelty Cake
      vii . Cookies [Famous Amos?]

      6 . Mini Pelamin
      7 . Make up
      8 . Ring
      9 . Photographer
      10 . Gifts
      11 . Dekorasi
      12 . Fresh Flower
      13 . Dulang hantaran
      14 . Bowl for chocolate
      15 . Baju Tunang

      Mortgage Calculator