She's All That

..coz she thinks everything is belong to her

Sabtu day.

Pau 'Baoz' - aku ske mkn kampung boy. sedap!

cuci kete kat depan Balai polis pudu ;p



Hari ni agak banyak aktiviti aku. Tidak membosan gak r ari sabtu aku. Pagi-pagi bangun seawal 6.30am gi anta nanat skolah kt teknik gombak..don't know when is the result for stay at the hostel. Agak jauh la nak berulang-alik. Then at the afternoon, i was going to rumah mak sham utk menjadi cikgu kereta. Actually my aunty ni baru dapat lesen and tak confident sangat bawak kereta gi jalan kt tempat sibuk. So, untuk meng-confidentkan dia, aku ajar la bawak kereta gi jalan besar. At least ada gak lak improvement if aku ajar kan kan ;p
After that, aku amik nanat kat skola and lepak-lepak kejap pastu terus gi times square. Agak ramai la manusia-manusia yang berpeleseran kt situ. As usual weekend camni, ramai budak-budak yang tak tau la aku nak describe camne. Korang pun of course la tau kan camne suasana Kuala Lumpur on weekend. Hyper-social life. Oleh sebab aku rimas ngan keadaan cm gitu, aku pun blah la awal..balik tu aku gi anta cuci myvi mak sham then terus gi jusco. gi jusco bukan nak shopping pun, nak bli buku iqa jew. Lepas bla bla bla...aku pun balik. Malam plak dalam kul 8pm my bf msg kate nak jumpe. Aku pun gi la lepak ngan die around 8.30pm. Mula-mula gi beli present utk daniel sbb sok birthday dia. Bagi tabung je. Ok la tu utk budak2 menabung kan..hehehehe. Sorry to kak win coz i cannot come tomorrow. Segan mmg segan, tp i also have some appointment with my freind.. ", Thanks my dear for the present. I'm shocked sekejap when you said 'gantung' our relationship. I know the main reason why you decide that way. I'm not regret, tapi sedikit terguris. But it's ok..Aku seorang manusia yang agak penyabar.. (thanks to Allah). Semoga kebahagiaan diperolehi di dunia dan di akhirat.
Last but not least, thanks for respect me as your girl (for today)..;p

0 comments:

Myra Zailani

My photo
i hate to be hatters. i love to be a lover. i am insane. i love cupcakes.

Find me here:

      Popular Posts

      Followers

      Mari Mengira

      Freshment..

      E-Day Checklist



      1 . Engagement Date
      2 . Place
      3 . Catering + Menu
      4 . Canopi + kerusi + meja
      5 . Hantaran
      i . Chocolate
      ii . Pulut kuning
      iii . Puding
      iv . Sireh Junjung
      v . Fruits
      vi . Novelty Cake
      vii . Cookies [Famous Amos?]

      6 . Mini Pelamin
      7 . Make up
      8 . Ring
      9 . Photographer
      10 . Gifts
      11 . Dekorasi
      12 . Fresh Flower
      13 . Dulang hantaran
      14 . Bowl for chocolate
      15 . Baju Tunang

      Mortgage Calculator