She's All That

..coz she thinks everything is belong to her

New Task. New Spirit.


kueh mueh dari CEO - tapi ni bukan kek lapis sarawak. Dari indonesia.

Pagi-pagi lagi CEO ade offer kek lapis tu. Aku pun xsure ape name kek tu. Tapi ade persamaan macam Kek Lapis Sarawak kan. Aku tak de la terus makan kan sebab aku puasa arini. Nak mengganti puasa yang tak abis-abis.hehehe. Kak Yati suruh masuk dalam bekal je bawak balik untuk buka puasa nanti. Aku pun dengan excitednye gi pantry, amek tupperware..hahaha.
Hari ni dapat task baru. Kena buat advertisement untuk banglo yang aku buat report tu. Advertisement tu kena buat untuk dimasukkan dalam internet. So, go on myra! tak de la bosan sangat kalau ade keje.huhuhu..:)


0 comments:

Myra Zailani

My photo
i hate to be hatters. i love to be a lover. i am insane. i love cupcakes.

Find me here:

      Popular Posts

      Followers

      Mari Mengira

      Freshment..

      E-Day Checklist



      1 . Engagement Date
      2 . Place
      3 . Catering + Menu
      4 . Canopi + kerusi + meja
      5 . Hantaran
      i . Chocolate
      ii . Pulut kuning
      iii . Puding
      iv . Sireh Junjung
      v . Fruits
      vi . Novelty Cake
      vii . Cookies [Famous Amos?]

      6 . Mini Pelamin
      7 . Make up
      8 . Ring
      9 . Photographer
      10 . Gifts
      11 . Dekorasi
      12 . Fresh Flower
      13 . Dulang hantaran
      14 . Bowl for chocolate
      15 . Baju Tunang

      Mortgage Calculator